vrijdag 11 oktober 2013

crochet * gymTAS

Gehaakte gymtas 

In de zomervakantie (heerlijk voor de tent) haakte ik de bloem granny.
Gewoon om er eentje te proberen. 
Het patroon haalde ik hier vandaan.
 Ik kreeg de smaak te pakken.
Ineens had ik heel veel bloemetjes. 
Maar wat ik ermee moest? Nog geen idee! 


Ik haakte de vierkantjes aan elkaar...


Wist nog steeds niet wat het moest worden.


Tot afgelopen week: Romy had een gymtas nodig!



Ik haakte een rondje voor de onderkant.


.

Aan de bovenkant en onderkant van de granny's een aantal toeren met stokjes.




Een veter als schouderband (kon niet zo snel wat anders vinden).


Groot genoeg voor gympen, een broekje en een shirt.




1 opmerking:

  1. Echt superleuk Anneke!! Ik denk erover om hem ook te gaan haken voor Lieke! Groetjes, Irene Treur-van Ravenhorst

    BeantwoordenVerwijderen