dinsdag 1 april 2014

kids * stamps

Stempelen maar...

Mijn vriendin Boudina heeft sinds kort een webwinkel
vol leuke stempels en allerlei leuks eromheen.
 
 
De kids zijn er steeds helemaal druk mee.
En ik gebruik ze ook heel veel.
Voor op de achterkant van een envelop,
even een leuk hoekje op een kaartje,
als beloningssysteem om het duimen te stoppen ;-),
en ga zo maar door!
 
 
Het is ook mogelijk om een persoonlijke stempel te laten maken...die ga ik nu bestellen!
Zodra hij binnen is laat ik hem zien.
 
 
Bewaar restjes wol en de kinderen kunnen er takken mee versieren.
Tjerk maakte deze op school. Ik vond het een leuk idee.
 
 

1 opmerking:

  1. Oh wat is het toch een feestje om een nieuw inspirerend blog te ontdekken! Zo fijn om bij je rond te kijken, we hebben totaal dezelfde smaak. Heerlijk. Veel succes met je geweldige blog!
    Lieve groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen