vrijdag 22 augustus 2014

kamperen * plakfolie

Een gepimpt aanrechtblad...

Bij de action zag ik voor nog geen 2 euro dit bloemetjesfolie.
Is het niks dan haal ik het er met de fohn wel weer af.
De avond voor we met vakantie gingen plakte ik het erop.
Het bevalt tot nu toe prima, blijft goed zitten en is met een natte doek schoon te maken.
Om te beginnen tekende ik met patroonpapier alle ronde vormen af.
Het was een simpel klusje.
Maar ik was er wel een tijdje zoet mee om alles er zonder hobbels en bobbel op te wrijven.


Ik heb geen goede foto van hoe het ervoor uitzag (dat vergeet ik dan weer om op de foto te zetten dus vandaar deze hieronder met een klein hoekje aanrechtblad) maar de twee kleppen waren van zwart glas waar al wat krassen op zaten en de rest was vreemd vlekkerig. (niet vies maar gewoon zo bedacht ;-)
Ik snap gewoon niet waarom caravans niet met wit hout en leuke bladen op de markt worden gezet.
Met een leuke retro buitenkant...wat zou ik er graag eentje willen ontwerpen!


2 opmerkingen:

  1. Prachtig zeg, de wit hout look voor in de caravan is ook mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk dit! ik zou ook de rest dan gaan beplakken met folie . Pimp your caravan!

    BeantwoordenVerwijderen