woensdag 5 november 2014

DIY * naamslinger

JET-jesweek - slinger...

Jet kwam toen mijn zusje net 37 weken zwanger was...
En we hadden zo bedacht om de aankomende twee weken heerlijk te gaan prutsen.
De verbouwing was bijna klaar, grote zus Fien net naar een andere slaapkamer...
maar toen was ze er ineens!
Dus maandagmorgen moest ik het doen met wat ik in huis had om een naamslinger te maken.
Dit is hem geworden...
 
In google zocht ik de achtergrondjes.
De letters in picasa op de achtergrondjes gezet.
Uitgeprint in spiegelbeeld en op stof gestreken.
Vrolijk bloemenstofje voor de achterkant.
en een stukje fleecedeken tussen de twee stofjes
(voor het doorschijnen).
Nog wat knoopjes erop... 
 Gezin van 4...
 Gelukkig had ik ook nog een stukje biaisband...
 Fijne dag!
 

1 opmerking:

  1. Leuk! En grappig, die namen van de zusjes... Onze dochtertjes heten Josefien en Juliƫtte - en luisteren dus meestal naar de namen Fien en Jet ;-).

    BeantwoordenVerwijderen