woensdag 16 september 2015

crochet * snoepjesdeken

Nog in de maak...

 
De snoepjesdeken heeft een tijdje stilgelegen en
nu het kouder gaat worden is het leuk om er weer mee verder te gaan.
 
Regelmatig krijg ik de vraag naar het patroon.
Die heb ik niet.
Wel komen heel veel steken uit de CAL2014
 De blauwe steek die je meteen op de foto hieronder ziet gaat als volgt:
Haak 5 stokjes samen in 1 vaste, sla 1 steek over en haak weer 5 stokjes samen.
Bij het begin en eind haakte ik 3 stokjes samen.
 Verder hoop ik dat je met deze foto's kunt zien hoe hij eventueel gemaakt kan worden.
 Het garen is van: phildar cotton 3.
Vanaf nu zal ik braaf alle wikkels gaan bewaren zodat ik kleuren kan doorgeven ;-)
Alleen de groentint is van scheepjeswol.
 Ik haak deze deken met haaknaald nr. 3,5
 Als je hem ook gaat maken vind ik het leuk als je het resultaat laat zien!
 
Haakse! 

1 opmerking:

  1. I dream of this kind of room.... everything is beautiful, love the blanket , I am making one with different colours but same style. it is so beautiful.
    Miss

    BeantwoordenVerwijderen