woensdag 16 december 2015

crochet * dekens

Dekengeluk...

De voorraad dekens groeit hier langzaam door...
Op dit moment haak ik telkens een paar african flowers voor Romy haar deken...
 Natuurlijk in het blauw want dat is haar lievelingskleur!
 Tjerk ligt elke avond heerlijk onder z'n deken in de winter...
En de bovenste deken van de stapel is voor pop en bevalt ook nog steeds super!
En de roze groene van Ymke ook! Overdag als ze op bed ligt te lezen krult ze zich knus in de deken.
 Silke gaat pas liggen als ik haar deken tot haar neusje toe over haar heen leg.
Hij is nog steeds niet af maar daar let ze niet op.
Omdat ik vooral 's avonds aan haken toekom laat ik het maar even zo.
En dan nu Romy haar deken.
Ik haak hem expres al met haaknaald nr 4 in de hoop dat het wat sneller gaat.
Halverwege vind ik het altijd best door bikkelen met een deken. 

Maar als hij straks af is weet ik nu al dat we er volop van genieten!
 Fijne dag lieve volgers!




5 opmerkingen:

  1. Pas je blog 'ontdekt', en ben erg onder de indruk! Nu al veen inspiratie om zelf mee aan de slag te gaan. M'n dochtertje wil het allerliefst een lalylala...
    Je kleurgebruik is ook fantastisch! Je hebt er een nieuwe volger bij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De dekens zijn echt prachtig allemaal. Met welk garen haak je ze?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige verzameling dekens met schitterende kleuren !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi om al je dekens zo samen te zien!
    De wiebertjes deken staat hier ook nog hoog op het lijstje!
    Groetjes, Simone

    BeantwoordenVerwijderen