dinsdag 15 december 2015

crochet * Floddertje

Familie uitbreiding Lalylala...

Mijn restjesbol die ik al eens eerder liet zien was inmiddels zo groot geworden dat ik er wat mee wilde gaan maken.
Omdat ik alle draadjes aan elkaar heb geknoopt leek een knuffel me het handigst.
Dan kunnen de knoopjes naar binnen gesmokkeld worden.
En de lalylala blijft leuk om te haken.
Voor Floddertje gebruikte ik het patroon van de vos.
 Gele laarsjes, net zoals Silke...
 Het leuke is dat je gewoon niet weet welke kleur er steeds tevoorschijn komt en hoe het gaat worden.
En bij heel veel kleuren wist ik weer welk haakproject daar bij hoorde.
 Het was heel leuk om te maken!
En je ziet...Floddertje heeft een heerlijk leventje hier...
 
 
ps: stiekem knip ik sommige draadjes nu wat langer af zodat m'n volgende restjesbol extra snel groeit ;-) 

2 opmerkingen:

  1. Zo mooi, die Lalylala in al die kleurtjes! Knap haakwerk, heb je daar!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk allemaal !

    BeantwoordenVerwijderen